Contacte

Dubtes més freqüents

Consulta el que altres usuaris ens han preguntat abans.

  • Altes i contractacions
  • Com em puc fer client de Catgas/Catllum?

    Si ja tens subministrament de Gas i/o Llum a casa teva, és molt senzill.

    No hauràs de fer cap tràmit. Tampoc caldrà que et canviïs el comptador, i en cap cas et quedaràs sense subministrament. A més, no hauràs de complir cap tipus de permanència.

    Només has d’omplir el formulari que més et convingui, depenent del que vulguis contractar, i nosaltres ens encarregarem de tot a cost zero:

    Si actualment no tens subministrament, nosaltres ens encarregarem de tramitar l’alta dels serveis que necessitis. Consulta els continguts on ho expliquem detalladament:

  • Com puc donar d’alta la Llum? Quin cost té?

    A Catgas ens encarreguem de tramitar l’alta. Però has de tenir en compte que la companyia distribuïdora et cobrarà uns costos fixos que poden variar en funció de diferents possibilitats: si l’habitatge és nou, si ja ha tingut llum abans, etc.

    En aquest contingut t’expliquem detalladament totes les passes que has de seguir segons el teu cas particular:

  • Com puc donar d’alta el Gas? Quin cost té?

    A Catgas ens encarreguem de tramitar l’alta. Però has de tenir en compte que la companyia distribuïdora et cobrarà uns costos fixos que poden variar en funció de diferents possibilitats: si ja tens instal·lació de gas, si no en tens, si s’ha d’actualitzar, etc.

    En aquest contingut t’expliquem detalladament totes les passes que has de seguir segons el teu cas particular:

  • Quines són les tarifes de la Llum?

    Les tarifes de la Llum estan formades per dues parts. Una part fixa, que depèn de la potència que contractis. I una part variable, que depèn del teu consum mensual.

    Si vols consultar totes les tarifes al detall pots accedir a aquest contingut:

  • Quines són les tarifes del Gas?

    Les tarifes de Gas estan formades per dues parts. Una part fixa que depèn de la Tarifa d’accés que contractis (associada al consum anual), i una part variable, que depèn del teu consum mensual.

    Si vols consultar totes les tarifes al detall pots accedir a aquest contingut:

  • Lectures i canvis de contracte
  • Com puc donar la lectura de la Llum?

    Pots donar-nos la lectura del teu consum de Llum aquí mateix:

  • Com puc donar la lectura del Gas?

    Pots donar la lectura directament a través d’aquest web o bé mitjançant una aplicació per al teu mòbil o tauleta.

    A l’enllaç següent t’ho expliquem detalladament:

  • Com puc canviar la potència de Llum contractada?

    Com a usuari de la xarxa elèctrica tens dret a canviar la potència (i també la tarifa) que tens contractada. En tot cas, has de comptar que els canvis tenen un cost mínim de 10,94€, que et cobrarà la companyia distribuïdora.

    Si entres en aquest contingut t’explicarem com fer-ho:

  • Inspeccions i manteniments
  • Qui fa la revisió del Gas?

    Revisió de la instal·lació general

    Segons el Reial decret 919/2006 amb data 28.07.2006, la realització de la inspecció periòdica de la instal·lació general correspon sempre a l’empresa distribuïdora de gas, que està obligada a fer-la cada 5 anys com a norma general.

    El tècnic mai cobrarà la revisió, sempre vindrà una factura a part amb l’import de la inspecció. Si es detectés qualsevol anomalia, el propietari de l’habitatge (o en el seu cas l’arrendatari), n’haurà de fer front contractant a un tècnic instal·lador de gas autoritzat.

    Revisió de la caldera de gas

    Aquesta revisió és un servei que pots contractar amb Catgas o amb el servei tècnic oficial del fabricant de la teva caldera. La revisió es fa anualment per norma general.

  • Quin cost té la inspecció del Gas?

    Cost de la inspecció de la instal·lació general

    Per als usuaris domèstics (Tarifes 3.1 / 3.2 / 3.3):

    • Instal·lació receptora individual: 48,01 €
    • Instal·lació individual + receptora comunitària: 56,69 €*

    * A repercutir entre tots els punts de subministrament de servei. IVA inclòs.

    Cost de la revisió de la caldera de gas

    Les tarifes anuals són al voltant d’uns 100€ depenent de cada companyia i dels serveis que contractis.

  • En què consisteix la revisió del Gas?

    La inspecció de la instal·lació general

    • La comprovació de les parts visibles i accessibles, de la estanquitat, és a dir, que no hi hagi cap fuga.
    • Verificar la correcta combustió dels aparells de gas.
    • Comprovar l’evacuació correcta dels productes de combustió.

    En cas que es detecti algun defecte a la instal·lació hauràs de contractar a un instal·lador o empresa autoritzada per solucionar les anomalies que hagin pogut sorgir.

    La inspecció de la caldera de gas:

    En aquest cas la inspecció pot variar segons el servei de manteniment que tinguis contractat. Els serveis poden incloure, o no, la restitució de peces danyades. 

  • Disposa Catgas d’algun servei de manteniment?

    Per assegurar el compliment de les condicions de manteniment preventiu exigides pels fabricants i la normativa vigent, posem a la teva disposició el Servei Advance. El seu cost és de 10€ + IVA mensuals i contempla les següents cobertures:

    • Telèfon d’atenció per a incidències en les instal·lacions de Gas: 933 922 232
    • Mà d’obra i desplaçament en cas d’avaria de la caldera.
    • Una revisió anual composada de:
      • Neteja de cremadors o elements de fundació.
      • Verificació i posada a punt dels mecanismes de regulació, control i seguretat.
      • Verificació i regulació de les pressions en gas i en aigua.
      • Comprovació de la sortida de gasos.
      • Anàlisi de la combustió.
      • Verificació de l’estanquitat en el circuit de gas.
      • Comprovació de pèrdua de combustible.
      • Verificació de la instal·lació (Inclou: posada a punt i purgar els radiadors).
      • Entrega del certificat de manteniment i complimentar l’etiqueta RITE.
    • Si està interessat en contractar aquest servei, truca al 933 922 232.
  • Altres
  • Com puc sol·licitar la factura online?

    Pots sol·licitar la teva factura online a través de la teva Àrea de client.

    Aquí t’expliquem com fer-ho

  • Què és el Bo Social?

    El Bo Social és un descompte sobre la factura elèctrica de la tarifa regulada.

    Els descomptes poden ser del 25%, del 40% o fins i tot superiors, depenent de la situació de vulnerabilitat del contractant i d’altres condicionants.

    Per accedir a aquest descompte l’usuari ha de complir uns requisits que fixa el Ministeri per a la Transició Ecològica al seu web.

  • Qui ofereix el Bo Social?

    El Bo Social és un avantatge que només poden oferir les companyies distribuïdores que operen amb tarifa regulada, ja que els descomptes només es poden aplicar sobre aquest tipus de tarifa.

    Si vols accedir al bo, posa’t en contacte amb la teva distribuïdora. Tingues en compte que aquesta pot variar depenent de la teva zona de residència.

O bé, escriu-nos

Introdueix les teves dades, si us plau.

Urgències

Tens una avaria?

24 hores

Contracta

Per telèfon

Catgas Energia

info@catgas.cat

Avinguda Generalitat, 5 Planta 3
08922 Sta. Coloma de Gramenet – Barcelona