Com fer canvis als teus contractes

Pots fer totes les modificacions que necessitis, però has de tenir en compte que hi ha alguns canvis que poden requerir de la intervenció d’un tècnic i que poden suposar un cost afegit.

Si tens dubtes, pots escriure un email a info@catgas.cat.

  • Canvi de correu electrònic
    • Accedeix a la teva Àrea de client
    • Entra en l’apartat Modificació
    • Selecciona Dades de facturació i enviament
    • Canvia el correu electrònic i clica a Enviar
    • La modificació es farà efectiva de forma instantània
    • També et podem ajudar si ens truques al 933 922 232
  • Canvi d’adreça de facturació
    • Accedeix a la teva Àrea de client
    • Entra en l’apartat Modificació
    • Selecciona Dades de facturació i enviament
    • Canvia l’adreça de facturació i clica a Enviar
    • La modificació es farà efectiva de forma instantània
    • També et podem ajudar si ens truques al 933 922 232
  • Canvi de compte corrent (domiciliació bancària)
    • Accedeix a la teva Àrea de client
    • Entra en l’apartat Modificació
    • Selecciona Forma de pagament i Dades bancàries
    • Canvia el compte corrent (IBAN) i clica a Enviar
    • La modificació es farà efectiva de forma instantània
    • També et podem ajudar si ens truques al 933 922 232
  • Canvi del titular del compte corrent
    • Accedeix a la teva Àrea de client
    • Entra en l’apartat Modificació
    • Selecciona Forma de pagament i Dades bancàries
    • Canvia el titular del compte corrent i clica a Enviar
    • La modificació es farà efectiva de forma instantània
    • També et podem ajudar si ens truques al 933 922 232.
  • Quan vulguis canviar el titular del contracte

    En primer lloc, és recomanable que els contractes (tant de llum com de gas) estiguin a nom del titular del punt de subministrament. Per fer el canvi has de tenir en compte el següent:

    • El canvi l’ha de demanar el nou titular, que serà qui es farà càrrec de les noves factures i en serà el responsable.
    • Catgas mai cobra per fer aquest canvi, però pot succeir que la companyia distribuïdora et cobri el desplaçament i també et pot demanar l’actualització del teu butlletí elèctric, la qual cosa també pot suposar una despesa afegida.

    Tenint en consideració els punts anteriors, truca’ns al telèfon 933 922 232 i t’ajudarem a fer aquest canvi. Et demanarem les següents dades:

    • Nom complet, DNI, telèfon mòbil i correu electrònic
    • Adreça de subministrament (adreça física o codi CUPS)
    • Compte corrent de domiciliació (IBAN: 20 dígits)
  • Canvi d’adreça de subministrament

    Quan fas un canvi a l’adreça de subministrament estàs modificant el punt de subministrament, la qual cosa pot suposar que s’hagi de fer una alta nova, bé al contracte del Gas o al contracte de la Llum.

    Si la Llum i/o el Gas ja estan donats d’alta, aleshores estaràs duent a terme un canvi de titular de la línia i potser un canvi de companyia comercialitzadora.